Zwroty i Gwarancja
Problemy z zamówieniem i dostawą
Naszym celem jest wysłanie produktów zgodnie z zamówieniem, i aby zamówione produkty dotarły w dobrym stanie. Drzewka i zrazy powinne być gotowe do wysadzenia od razu po odbiorze. Ale też wiemy że czasami się zdarzają wypadki. Jeśli Twoje zamówienie zostało uszkodzone w drodze do Ciebie, ma brakujące produkty, lub zawiera uszkodzone czy złej jakości produkty, prosimy o kontakt do 14 dni po otrzymaniu zamówienia. Naprawimy to!
Niektóre drzewka i rośliny są wysyłane w fazie spoczynku, bez liści. Takie rośliny są bardziej odporne na stres związany z wysyłką i przesadzeniem, i ogólnie się bardzo szybko przyjmują. Jeśli masz jakieś pytania albo wątpliwości, proszę się z nami skontaktować i z przyjemnością odpowiemy na wszelkie pytania.
Dostępność drzewek i zrazów się ciągle zmienia. Jeśli dany produkt będzie niedostępny w momencie zgłoszenia problemu z zamówieniem, zaprononujemy dwie opcje:
1. Kredyt na koncie sklepowym w kwocie zakupu tego produktu. Kredyt można wykorzystać na zakup innych produktów na stronie internetowej Figarnii przez kolejne 18 miesięcy.
2. Zwrot pełnej kwoty zakupu tego produktu.
Nasza gwarancja
Obiecujemy że w Figarnii nasi klienci zawsze znajdą najlepsze drzewka i zrazy figowe na rynku – po prostu. Gwarantujemy że zakupione odmiany będą zgodne z zamówieniem, a drzewka będą dobrze ukorzenione i gotowe do wysadzenia. Zrazy będą grubości ołówka albo grubsze, i będą miały przynajmniej 3 węzły. Sprzedajemy tylko zdrewniałe zrazy.
Jeśli zakupione u nas drzewka nie przeżyją pierwszego roku, albo drzewka/zrazy okażą się nie tej odmiany która została zamówiona, proszę nam dać znać do roku czasu od dostawy i zwrócimy koszt zakupu. Prosimy jedynie o zwrot pierwotnie zakupionego produktu, abyśmy mogli je sprawdzić osobiście i zastosować odpowiednie kroki naprawcze w naszych procesach wewnętrznych. Proszę mieć na uwadze że odpowiedzialność za koszty wysyłki zwrotnej (lub fizycznego zwrotu owego produktu) jest wyłącznie po stronie kupującego.